Reviews for Champion Energy Services

The best review categories for Champion Energy Services are the order experience, with an average of 4.3 stars, and their plans and pricing, with an average of 4.1 stars.


Recent Good Review from Pat

Best Representative
Today I contacted the most helpful
Representative Mark H.
Mark H was the first person who actually helped me understand what the breakdown was going to be financially. I had called two other companies and no one gave the details simply as Mark H.
If I owned a company ( as I have in the past ) , I would hire him away from
Champion !!!
Thank You Mark H ! You made my day
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Pat from Waco, TX on February 14th, 2022


Most Recent 5 Star Reviews

260 Customer Reviews Written Overall


Read All 5 Star Reviews

Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend
Best Representative
Today I contacted the most helpful
Representative Mark H.
Mark H was the first person who actually helped me understand what the breakdown was going to be financially. I had called two other companies and no one gave the details simply as Mark H.
If I owned a company ( as I have in the past ) , I would hire him away from
Champion !!!
Thank You Mark H ! You made my day
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Pat from Waco, TX on February 14th, 2022
BEST ELECTRICITY SERVICE
Ive used Champion Energy for a little while now. Great Service, and has always been low/reasonably priced. Have no complaints with them at all. I am really grateful to have them because my last energy company would have sporadic pricing on the bills... with some hidden fees and stuff. Luckily, I can honestly say that Champion Energy has done none of that! Honestly, you cant go wrong with this company.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Ali Wazir from Fort Worth, TX on November 11th, 2021
Best Energy Provider So Far
It was easy to research and see how Champion had the best price per kilowatt hour. I created an Excel spreadsheet and entered the previous years worth of usage with my old company and then another as if I had been with Champion. Once I saw how much more savings I would receive, I did the same data analyst for my daughter. I convinced my daughter to sign up with them even before I was eligible to change companies! By the time I was able to sign up, (2 months after her) I ended up paying a penny more per KWh, but I still save! Were both very happy.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Sandy L from Pflugerville, TX on August 10th, 2021
Best company
I havent had any issues and customer service is great!
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

RM from Mcallen, TX on July 20th, 2021
Been really Happy with Champion!
We have been with Champion for a long time now and don't ever have plans to leave. The rates are extremely reasonable compared to past carriers we have used. Thanks Champion!!
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

David Laney from Fort Worth, TX on July 11th, 2021
Review
X
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

X from on July 6th, 2021
Switch to Champion
Rates are lower than anything I've found and NO HIDDEN FEES
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Mike K from Mansfield, TX on June 9th, 2021
Great experience
Easy set up easy to pay no complaints
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Kyle from Venus, TX on June 9th, 2021
Low rates
I have saved so much on my monthly electric bill. I chose the plan that fit my needs.. Champion offers low rates. Great customer service too.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Regalado from Arlington, TX on May 29th, 2021
Very pleased
Great prices
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Very Pleased from Corpus Christi, TX on May 26th, 2021


Most Recent 4 Star Reviews

139 Customer Reviews Written Overall


Read All 4 Star Reviews

Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend
I like to do far
This company offered the lowest rates so far. And I researched it pretty well. I am happy so far.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Olena Form Texas from Texas City, TX on October 2nd, 2021
Overall Great Service and Pricing
Continuous great service even after the major freeze back in February of 2021. Communicated everything that was happening and biggest thing is i did not receive a ridiculous bill. New customer portal is a lot better as well!

Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

JR from Houston, TX on July 11th, 2021
So far so good
Smooth transition and good prices.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Barbie from Fort Worth, TX on May 7th, 2021
GREAT PRICES
EASY TO APPLY, GREAT PRICES, GREAT AND EASY CUSTOMER SERVICE AND THEY EVEN GIVE $50 IF YOU SIGN UP AND USE MY REFERRAL ID WGarciaRodrigu87309
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

WILFRED from Houston, TX on October 15th, 2020
Goodyears
Enjoyed 2 year, looking forward to several more
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Hotwire from North Richland Hills, TX on September 14th, 2020
We're happy to know you're enjoying your contract with us! We look forward to having you for many years to come.
— Champion Energy Services
Champion Energy Review
I find my switch to Champion Energy to be very easy and a money saver for me.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

My Champion Energy Review from Houston, TX on August 18th, 2020
Glad you made the switch! We like to make things simple around here.
— Champion Energy Services
Good experience
Good experience
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Char from Irving, TX on July 22nd, 2020
We're happy to hear that! Thanks for your review.
— Champion Energy Services
The way these companies calculate the rates is incomprehensible.
Tried to compare companies but so many hidden charges in the companies rates just went with my past experience with this company.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Incomprehensible To Compare Rates from Pearland, TX on July 9th, 2020
We're happy to have you back! Please let us know if you any questions in regards to our plans, rates or promotions by contacting us 877.653.5090 or feedback@champion.energy. Thank you!
— Champion Energy Services
Easy Set Up and Accurate Info!
Very quick to get the right information needed, negotiated the price a bit but overall good package/pricing. Free nights after 8PM-6AM

Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Richard from Houston, TX on June 8th, 2020
Hi Richard,

We appreciate your review! If you ever have any questions please reach out to us at feedback@champion.energy.
— Champion Energy Services
Never heard of them but very competitive to get onboard with and to renew
Called and agent offered a rate that was on par with others along with trying different promotions. Got pretty much same rate which is unusual since most firms I have used tend to jack their rates after they get you with the promo rate to sign up.

Very pleased with agent I was dealing with (Elizabeth), good experience all in all.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Greg from Roanoke, TX on May 23rd, 2020


Most Recent 3 Star Reviews

27 Customer Reviews Written Overall


Read All 3 Star Reviews

Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend
Review
Very confusing process of trying to choose from multiple providers
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Ds from Euless, TX on March 19th, 2020
Great energy company
Wonderful service
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Lou from Houston, TX on October 8th, 2019
Thank you for your feedback. If you need additional assistance please give us a call at 877.653.5090.
— Champion Energy Services
Just switched
Still find the ability to understand the rate structures and compare them across providers to be very difficult. ideally I would like to plug into a table my monthly usage and have the providers spit out their charges
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Pick A Provider And Hope For The Best from Irving, TX on July 10th, 2019
Thank you for your feedback. We do provide all of our customers with a Smart Track report which is a useful tool to track and manage weekly usage, cost for that usage and an estimated cost of their future bill, based on data from Smart Meter Texas. Everyone is automatically signed up for this program at no additional cost.
— Champion Energy Services
Champion Energy Services meets my expectations.
I have no issues with Champion Energy services. I do not expect any.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

No Drama. from Rockwall, TX on October 3rd, 2018
No Drama. Enough said. Life is too short to have drama with your electricity provider.
— Champion Energy Services
No problem, simple hassle free
Have had no problem, like the weekly report they provide. have not had any issues was a customer in the past and just became a customer again at my new residence.
USe referral code - Nshah11648 for $25 off your 1st months bill.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Shah from Houston on October 20th, 2015
Thanks for your feedback Shah. We appreciate having you as a customer and are constantly finding ways to make customers, like you, happy.
— Champion Energy Services
Not a bad company
I've been with Champion for a number of years, and I have always been impressed. But this year my contract expired, and to my discredit, I did not put the expiration date on my calendar b/c Champion has always notified me as the date approached. Not so this year. As a result one month's rate shot up so that my bill was about $55 higher than normal b/c the contract expired and I didn't know. I contacted Champion (which was very easy), and I was told that I had been notified several times. But I wasn't. I save EVERYTHING from Champion, and I never got the notices. I asked for them to renegotiate my bill for the one month I was out of contract, but all they would do is give me a $25 discount. So I will see how things go. Up to this point Champion has been a very good company, and assuming things continue to go well---that is, up front rates clear to understand, no hidden tricks on fees and such, good communication when I try to contact them---I will stay with them. I want to be fair, and maybe this one experience was just a fluke; I hope so. But I have my eye on www.powertochoose.com just in case I need to jump ship. As much money as these companies make, I don't understand why they don't give good customers the benefit of doubt when problems arise. How much money are we talking about here anyway? But maybe they need the money more than we do. Overall, I think you would probably be safe to go with Champion. Just keep your eyes open.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

George Parks from Dickinson on November 7th, 2014
George, Sorry to hear that you missed your expiration date. We do our best to notify customers in advance with multiple notifications via email, your bill and your online account. We hope that you choose to stay with Champion. If you do decide to switch, please email us at feedback@championenergyservices.com and we'll take a look at your options.
— Champion Energy Services
Disappointed
I have been with Champion for years. Last month my bill was $116, this month $189. I called customer service and all I got was rates are higher and so is your usage. I have recommended Champion to many people, sister, brother, and friends. I was shocked that the customer service representative could have cared less. I get that my usage is up, but this is a huge difference. My contract is about up and how can I renew my contract with this type of service.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Shelly from Arlington on June 24th, 2014
Shelly, Sorry to hear about this experience you had with one of our reps. Could you email us at feedback@championenergyservices.com so we can look into this further and revisit your contract options?
— Champion Energy Services
Same stupid deliver charge
I have been bragging on my electric bill. it's been great, great service, great prices then this month, it's over double! looking closer, I got slammed with the same "Delivery charge" that many people have complained about.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Rebecca from Houston on January 3rd, 2014
Rebecca, Sorry to hear that you feel like your bills have doubled from delivery charges. These charges are charges from CenterPoint passed directly to you, with no mark up. Please email us at feedback@championenergyservices.com to take a closer look at your account.
— Champion Energy Services
Good Company, but Rates and Pricing Not So Much
We've been with Champion Energy for just over a year now. They have great customer service, I think every REP should provide online live chat functionality. When we went to renew the price was hirer than most Texas REP's, and I think they will be busted bigtime for using BillMatrix to process online card transactions as BillMatrix charges $3.95 for using your card which is a violation of Texas law. I reported this violation multiple times to the CSR's but Champion shows no interest in forcing its provider to comply with the law. Though it couldn't be that hard for Champion to operate its own billing system.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Darrell from Dallas on December 12th, 2013
Slapped with Delivery Charge
I have had Champion Energy for over two years with no issues whatsoever. Even recommended them to friends. However after renewing for the third time I see my bill go up by more than 30%. This increase in bill was attributed to Delivery charges. I called the customer support to inquire about this charge and was told that it was always in my bill but now it shows up a a new line item. What I fail to understand is my usage for the same month previous years were significantly less. I will continue to watch for my next month bill and if things don't improve.....I'll look into other options.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Shabbir Manzoor from Plano on October 8th, 2013
Shabbir, Our customer care team will follow up with you on this and take a closer look at your account.
— Champion Energy Services


Most Recent 2 Star Reviews

36 Customer Reviews Written Overall


Read All 2 Star Reviews

Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend
Champion Energy accounting
Switched providers again due to price. someone scrwed up order resulting in an extra $144.00 delivery charge. It took four calls before a supervisor was able to adjust the overcharge. However they did not adjust the applicable taxes. Two more calls, not finished yet. People who answer the phone can't do anything. Supervisors are apparently not onsite with the telephone reps so everything gets done or not by internal emails.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Check You Bill from Houston, TX on June 10th, 2021
BILLING ERROR
Unable to contact Chanpion to renew my contract. Would not answer the phone for two days. When finaly renewed original contract was voided and new account established resulting in $150 delivery charge by Centerpoint Energy. HAVE BEEN ADVISED IT WILL TAKE 45 DAYS TO CORRECT
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

ER WOODWARD from Houston, TX on June 1st, 2021
Bill to high
For the past 2 months my electric bill has jumped over from 60 dollars or to 100 more.and its only 2 in my household i chose this company bc of the lower rates.if this continues ill search for something in my price budget im extreemly upset about the price jumping were not doing anything different for this jump in my price.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Grace Vaughan from Gainesville, TX on April 6th, 2021
Not what I expected
I wish i didnt signup with champion energy, i am not sure I had a good rate, my bill doesnt reflect that at all.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Maoline Meghah from Richmond, TX on September 21st, 2020
Hi Maoline,
Thanks for sharing your feedback. The last thing we want is for a new customer to have buyers remorse. We will review your account and a member of our team will be in touch. Thanks!
— Champion Energy Services
Suddenly canceled service
After 6 months my year long contract was suddenly canceled with no warning and the only notification was a minor note on a bill. Got dinged for $150 cancelation fee (when I didn't cancel anything).
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Customer Who Didn't Cancel from Fort Worth, TX on June 22nd, 2020
We are sorry to hear that your contract was cancelled unexpectedly. We would like an opportunity to look into this and try to resolve what happened here. Please email us your account information at feedback@champion.energy so we can review this closer.
— Champion Energy Services
Ripped off
I had signed up with Champion Energy then got a call from Green Mountain. Green Mountain offered me a better plan than the one I had before. I called to cancel with Champion, then I was told that I had passed the 3 day cancellation period, so I said "ok, then I'll stay with you". Next thing I knew Champion sent me a final bill for 4 days of service with a $275.00 bill. NOT something I expected :( In the span of 2 months I spent close to 850.00 in utility bills from both Green Mountain and Champion Energy.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Totally Disappointed from Donna, TX on October 26th, 2019
Wed love to get more details behind your 2 star review. Can you please email us at feedback@champion.energy with more information and let us know what we can do to make this 5 stars?
— Champion Energy Services
Contract expires and price gouging begins
I switched to Champion Energy because I read to good reviews and my bill did go down for the time my contract was valid. However, my contract expired and no one told me until I received a ridiculously high bill. I immediately contacted their customer service and was told, "Well your contract expired, we sent you emails to inform you." I checked my emails and there was NO email from them.
With all that, I was willing to resign and asked that they make the rate retroactive to the bill they sent. I was told that is not possible and they don't do that.
They are more that willing to gouge up the price but are not willing to help. The customer service rep was repeating responses from a play book and offered no help whatsoever. I am very disappointed with their reaction, or lack there of, and lack of concern. If they are such a customer friendly company, maybe they need to train their customer service reps, or have supervisors around who can make decisions.
Very sad....
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

MC from Spring, TX on September 16th, 2019
Hello MC,our records indicate that we sent several renewal notices to the email we have on file for you, however we'd like the opportunity to show you that we do care. Can you please email us at feedback@champion.energy and let us know what we can do to make this 5 stars?

— Champion Energy Services
My bills Doubled
Switched to Champion when previous rate expired-Champions rate was .01/kwhr more, but my cost DOUBLED compared to last year's bills. Not happy.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Tami Haley from Arlington, TX on July 31st, 2019
Hi Tami,
Sorry to hear that you feel like your rate doubled with us. Looking at your account, you must have had an energy rate of 3 cents/kWh. Unfortunately, we do not have rates that low right now. Email us at feedback@champion.energy with any questions you may have about your account.
— Champion Energy Services
Outside salespeople
Champion hires other companies to go door-to-door, selling their services. The person who signed us up told my mom that she should be getting a discount of up to 40% because she is over 70 and that she could get the discount after her first full bill if she signed a 36 month contract. The only discount that Champion offers is a 10% and that is only on a 24 month contract. They took the person's information, but as he does not work directly for them, I doubt that there is anything they can really do. Personally, I felt that they could have offered her the 10% discount at least for the 24 months, but her contract is too long. On top of all of that, her bill was actually $70 higher than with her original company. We're stuck for 35 more months, and then we are out of here. Champion made no effort to make things right, and they should and could have done better.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Dannaa from Odessa, TX on July 6th, 2018
Poor service
Switched a few months back, nearly 7 months now. They cannot get my bill right, they keep apologizing but nothing happens. Of course the bill is too high, they don't seem to ahve any hurry in fixing the billing.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Poor Billing And Customer Service from Houston, TX on April 17th, 2018
Sorry to hear that you are experiencing some billing issues. Can you email us your account information to feedback@champion.energy to investigate this further? Thanks!
— Champion Energy Services


Most Recent 1 Star Reviews

95 Customer Reviews Written Overall


Read All 1 Star Reviews

Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend
Not happy
I was on the phone for about a hour or so trying to get them to honor a bill that THEY sent me. The lady kept putting we on hold then came back saying the same thing. They charge you whatever they want to and there is nothing you can do because if you don't pay it your lights are off. This company is VERY shady and crooks. I hate I renewed with them in August. But the deceit didn't began until December. This is really sad that they treat customers this way. I am going to pay because I don't have a choice. But I will be watching my bill very closely going forward. Until its time to renew then Im gone. Also I will be contacting The Public Utility Commission.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Crooks from Houston, TX on February 18th, 2022
No compassion for your customers!
How long does it take to get electricity turned back on when you have an infant in the home and the weather is about to drop to freezing tonight? I talked to several different people who told me that since I have a smart meter it would take 2 to 4 hours to get it back on. I mean do I need to send a picture of our 5 week old or isnt there some kind of emergency protocol for situations like this. Im beside myself that you dont care about your customers more than this. Ive never had my electricity turned off. Due to me loosing 3 family members I forgot to pay my bill. I immediately paid as soon as I realized what happened. Can you not text message your customer in this situation before the electricity is turned off? Im so upset with Champion right now. I know you can follow through with Oncor also. Why wouldnt you under this situation. Never again! I wouldnt recommend anyone deal with this company who only cares about money and not also the well being of their good customers
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Angie from Fort Worth, TX on January 25th, 2022
Customer Service Lies
I have spent 2 months now trying to be refunded for a $7,000 overpayment due to a decimal point fat fingering. I realized my error immediately, called their support team, and have been been lied to over and over with regard to the plan to fix it. I've spoken with over 10 reps and they have a different story every time including it being a bank issue (it wasn't, as I did pay that amount since the system didn't block that drastic of an overpayment), I was told 3 times now that my check was being overnighted and it has never showed up. No one can ever give me a tracking number. I'm told it can only be done via hard check vs. an electronic payment. The one rep who did email me has fake phone numbers in her email signature. I've never dealt with worse customer service, and that's including Spirit Airlines, the IRS, and the DMV...and we all know how terrible they are.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Horrible Customer Support from Dallas, TX on August 10th, 2021
I'd give them zero stars if I could
Was a customer for years. Long hold times, and policies that penalize the customer, makes renewals a mental beating. they make it easier to leave them as a customer than to fix your problems. I happily paid the $250 early cancellation fee to get away from them, and I am cheap.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

I'd Give Them Zero Stars If I Could from Irving, TX on June 8th, 2021
Amazing how bad the customer service is at Champion Energy Services
I have been trying to update my credit card information for Auto Pay for two weeks now. I finally got to a live person after having been disconnected while on hold several times and they transferred me to an automated system where I was on hold for 10 minutes with no service. Your customer service is a "black hole" which is causing me to consider moving my electric service.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Jeff Badders from Harper, TX on June 8th, 2021
Billing problems not fixed
They have serious problems with their billing system and have not fixed it. They are wrongly charging me additional $30. for their mistake and won't remove the charge from my bill. I can't even get a payment to go through now. Problems are worse than before. They are not taking this seriously and are ignoring my repeated attempts to resolve it.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Disgusted from Carrollton, TX on May 30th, 2021
Not Satisfied as a Long Time Customer
I was with Champion's Energy for the last 6 years. Since last month, I started receiving emails regarding the contract renewal. I checked on their website where they have different rates for a new customer and the ones who are due for renewal. I was shocked to see higher renewal rates.
I recently switched to a different energy provider who offered a better price. My monthly bills are in the 60-90$ range. My contract was set to expire in the third week of June. For only 20-25 days, they charged me a $250 cancellation fee and send me the huge bill.
I called the representative who was not helpful at all. I explained to her that I was with Champion's energy for 6 years and it's not like I am breaking the contract in 6-10 months. For only 20-25days I am being charged 3 times more amount than I pay monthly.
The representative was not helpful. She kept telling me you signed the contract and you will have to pay this amount. I asked her if she can transfer me to someone who can help me with this issue and she said she cannot transfer my call and she cannot make any changes to my bill. This was the most awful experience in the last 6 years. In the end, she told me will escalate my request and someone will contact me within 24 hours.
At one point, I was happy with them however after speaking with a representative I realized that I was wrong. I will not recommend them to any friend or family member.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Jigar Patel from Plano, TX on May 26th, 2021
HORRIBLE!
Since Covid the website doesn't work, phone service is non-existant, and don't even get me started on the lack of customer service which is a total joke because there isn't any.
This company needs to get there employees off unemployment and get there as___ back to work, period.
I am canceling service as soon as my contract is up.
Use another service unless you want to get mad every time you want to pay your bill or talk to anyone.
HORRIBLE!
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Unsatisfied Customer from West Columbia, TX on May 20th, 2021
Too expensive
Too expensive
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

Too Expensive from Fort Worth, TX on May 10th, 2021
Non existence customer service and deceptive prices
It was impossible to get through to an agent. Also your prices were different from advertised prices.
Plans & Pricing
Order Experience
Customer Service
Account Management
Likely to recommend

FF In Houston from Houston, TX on May 5th, 2021


Recommended Suppliers:




Texas Electricity Ratings Resources: